Skip to main content
vrtna hiška

O Keter

”Smemo se imenovati izumitelji, ustvarjalci in reševalci težav, ki strastno oblikujemo izdelke, ki vsakdanje prostore naredijo bolj bivalne. Smo inovativni globalni voditelji na področju trajnostnih rešitev za potrošnike v domačem okolju ter okoli njega.”

Inovacija in oblikovanje sta bistvo uspeha podjetja Keter, ki ustvarja rešitve za življenjski slog v in okoli doma na edinstven način. Podjetje se osredotoča na funkcionalnost, vzdržljivost in dolgotrajnost izdelkov, kar je očitno v vsakem Keter izdelku.

Pristop Keter k inovacijam temelji na več ključnih stebrih. Umetno maso dojemajo kot platno za ustvarjalnost, ki izkorišča njeno vsestranskost za posnemanje tekstur kot so npr. naravni ratan ali les. Z inovativnimi oblikovalskimi in proizvodnimi procesi Keter vključuje trajnost skozi celoten proces proizvodnje, zagotavljajoč okolju prijazne prakse.

Velika inovacija izdelkov Keter so različne teksture. Premostiti vrzel med umetnimi in naravnimi materiali, ustvarjajo trajnostne, vzdržljive in funkcionalne izdelke. Pri tem pa ne žrtvuje estetike oblikovanja. Opazni primeri vključujejo Pacific Cool Bar Rattan , ki spominja na ratan, odličen primer sta tudi vrtni hiški Artisan in Cortina s tehnologijo EvoTech™, ki posnema les.

Inovacije pri Keter potekajo v štirih mednarodnih raziskovalno-razvojnih centrih. DuoTech™ in EvoTech™ sta dve edinstveni tehnologiji, ki umetno maso spreminjata v material, ki spominja na les.

DuoTech™ in EvoTech™

DuoTech™ vključuje patentiran postopek, ki doseže videz in občutek lesa. EvoTech™ je nadgradnja DuoTech™ tehnologije, ki vključuje ko-ekstruzijski postopek z dvema plastema. Zunanja plast ponazarja videz lesa, medtem ko notranja plast zagotavlja strukturno stabilnost izdelka. Iz teh dveh materialov so Keter vrtne hiške in zaboji za shranjevanje.

”Več kot 75 let ustvarjamo izdelke, navdihnjene z načinom življenja ljudi in s tem izboljšujemo njihovo vsakdanje življenje.”

Inovacije

Inovacija je globoko zakoreninjena v DNK podjetja Keter in usmerja njihovo neusmiljeno iskanje rešitev za trenutne potrebe ter oblikovanje za prihodnost. Njihova vrhunska ponudba inovativnih izdelkov vključuje izdelke, kot so Pacific Cool Bar, vrtno hiško Cortina 9×7, vrtno uto Artisan 9×7 in vrtno lopo Oakland 11×7.5, ki poosebljajo zavezanost blagovne znamke k funkcionalnemu oblikovanju in trajnosti.

”Naša naloga je zmanjšati uporabo neobnovljivih virov in odpraviti odpadke. Vse svoje izdelke smo oblikovali tako, da so 100% reciklabilni. Zavzemamo se za povečanje uporabe recikliranega materiala v izdelkih, od 40% leta 2020 do 55% leta 2025.

Ker je Zemlja naš dom in naše delovno mesto, ki nam je všeč… ter tudi ljudje, ki tu živimo.”

Trajnost

Predanost trajnostnim inovacijam postavlja Keter v ospredje na trgu. S tem ustvarja pozitiven vpliv tako na potrošnike kot na okolje. Z nenehnim iskanjem novih načinov za oblikovanje Keter uresničuje svojo vlogo vodilnega podjetja, ki zasleduje vizijo reševanja današnjih potreb in oblikovanja za boljši jutri.

Vodilni v svoji panogi

Z 5 proizvodnimi obrati v Severni Ameriki in več kot 5.000 zaposlenimi smo vodilni v industriji trajnostnih in trajno narejenih izdelkov iz umetne mase za zunanjo uporabo. Kot vodilni v panogi razumemo, da so visokokakovostni in dolgotrajni izdelki izjemno pomembni za vas, naše stranke. Od tehnologij, ki jih razvijamo, do samega oblikovalskega procesa, je vsak izdelek, ki ga izdelamo, funkcionalen in narejen, da traja vse življenje.

”Vsak prostor je dragocen. Naj gre za vrt, garažo, balkon ali lopo, prostor je preveč dragocen, da bi ga zapravili. Ljudem nudimo orodja, da preoblikujejo svoje prostore iz običajnih v izjemne. V svetu, kjer je prostor dragocen, naredimo vsak prostor pomemben. Oblikujemo s človekom v mislih – vedno smo tako delovali in vedno bomo.”